Forum  Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Proof of Alliance => 4 lvl klanu [lvl40]

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Strona Główna -> Questy dla wszystkich
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
mateusz




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:04, 01 Lis 2006 Temat postu: Proof of Alliance => 4 lvl klanu [lvl40]

Zanim zaczniesz robić questa - przeczytaj go dokładnie.
Aby wykonać quest należy mieć 3 lvl klanu, trzeba także wziąść ze sobą 3 klanowiczów. Przyda sie także 1 lub 2 healerów, gdyż lider klanu będzie tracić życie i może zginąć co spowoduje przerwanie questa.

1. Na początku lider klanu musi porozmawiać z Sir Cristof Rodemai w Giran (Gildia ludzkich wojowników).

2. Wszyscy razem muszą iść do wiedźmy Kalis niedaleko Ivory Tower (południowy zachód od wierzy, przy drodze będzie widać kamienne schody patrząc na północ - to tam na szczycie).

3. Lider musi zagadać do Kalis, a potem 3 klanowiczów musi kliknąć na posąg (każda osoba ma 50% szansy na to że zginie i straci expa). Każdy klanowicz otrzyma Mark of Loyality, który trzeba oddać dla lidera.
4. W tym momencie klanowicze ustawiają się na wyznaczonych miejscach, aby zdobyć potrzebne komponenty (takie liście - herb's) na wyleczenie lidera:
-jeden idzie na północ od Ivory Tower i szuka Ol Mahum Witch Doctor, które będzie musiał zabijać gdy lider da znak.
-drugi idzie pod Tower of Insolence na Vanor Silenos Shaman i także czeka na komende lidera.
-trzeci natomiast udaje sie w strone Anthel Waterfall, gdzie będzie musiał polować na Harit Lizardman Shaman.

5. Teraz lider musi porozmawiać znowu z wiedźmą i zacznie pościg =) Lider zostaje sparaliżowany i otruty, a healerzy szykują się do leczenia lidera. Nie trzeba sie spieszyć - jeden leczy drugi odpoczywa i na zmiane. Jest jeszcze coś ważnego. Od tego momentu klan ma JEDNĄ GODZINE na zakończenie questu. Lider daje komende na atak i klanowicze zaczynają poszukiwanie itemów. PIERWSZY kto zdobędzie item odgrywa ważną rolę.

6. Jeśli wszyscy zdobyli już potrzebne komponenty udają sie do Oren i teleportują się do Hardvin Academy. Atrea - tak nazywa sie wiedźma, którą muszą tam znaleźć - jest gdzieś na południu pod drzewem otoczonym przez mur. Klanowicz który PIERWSZY zdobył przedmiot bierze inne od reszty klanowiczów, rozmawia z wiedźmą i po rozmowie z nią ma zabić skrzynie, które sie pojawią - reszta może mu tylko pomagać. Musi zabić 4 prawidłowe, które krzyczą "BINGO!!!" (nic sie nie stanie jak zabije wszystkie). Po ich zabiciu rozmawia znowu z wiedźmą Atreą.

7. Jeśli już drużyna zdobyła 4 potrzebne przedmioty (jeden od Ol Mahum, drugi od Vanor Silenosów, trzeci od Harit Lizardman, a czwarty od wiedźmy 'Atrea') to grzeją spowrotem do lidera, który jest dalej sparaliżowany. Oddają mu 4 komponenty,a ten zagaduje do wiedźmy. Dostaje od niej antidotum i musi je wypić.
8. Koniec męk. Teraz lider wraca do giran i rozmawia z Sir Rodemai, gdzie zaczął questa.

Aby móc zmienić lvl klanu na 4 potrzebne jest jeszcze 1.4kk SP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Strona Główna -> Questy dla wszystkich Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin