Forum  Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wszystko o seven sings

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Strona Główna -> 7 Sings
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kamil
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ludwigshafen

PostWysłany: Pon 22:46, 13 Lis 2006 Temat postu: Wszystko o seven sings

Gdy Siedem Pieczęci szczerzących moc Bogini Śmierci Shilien, zostaną jedna po drugiej otwarte, świat zacznie zmierzać na skraj chaosu. Każda z Pieczęci zawiera potężną moc, która może wywołać „drżenie” świata. Ten kto otworzy Pieczęć będzie zdolny do kontrolowania mocy zawartej w niej.

The Revolutionary Army of Dusk oraz Lords of Dawn rywalizują między sobą w nadchodzącym zmierzchu. Gracze mogą przyłączyć się do jednej z wymienionych stron, rywalizujących o kontrolę nad mocą Pieczęci.



Nieograniczona liczba zawodników może przystąpić do zadania Seven Signs, który powtarza się w dwutygodniowych odstępach. Opierając się na osiągniętym wyniku w Seven Signs, zawodnicy mogą wpłynąć na zmianę ustawień na serwerze.



Zawodnicy biorący udział w zadaniu Seven Signs gromadzą swoje siły. Bitwa pomiędzy uczestniczącymi stronami nawiązuje do konfrontacji pomiędzy stroną, która posiada zamek, a stroną, która go nie posiada. Niemniej jednak zawodnicy, którzy zawiedli i nie zrobili zmiany na 2 profesje, są odbierani jako „neutralna grupa” i mogą przystąpić do którejkolwiek ze stron czy do Dusk czy do Dawn.


Szczegóły:

A) Przystąpienie i wycofywanie się do jednej ze stron (Dusk lub Dawn) w Seven Signs:



Zawodnicy, którzy chcą wziąć udział w Seven Signs muszą przystąpić na pewien okres czasu ( 2 tygodnie) do jednej z dwóch stron, albo do Revolutionary Army of Dusk („Dusk”) albo do Lords of Dawn („Dawn”). W momencie gdy przystąpią do wybranej frakcji nie będą mogli się z niej wycofać, aż do momentu rozpoczęcia się po dwóch tygodniach nowego Seven Signs, a w czasie trwania zawodów muszą wybrać Pieczęć, którą chcą zdobyć (posiąść).


1) Zawodnicy, którzy posiadają drugą profesje:



Lord Of Dawn:



Członkowie klanów, którzy posiadają zamek oraz ich sojusznicy mogą przystąpić do frakcji Dawn. Również, zawodnicy, którzy nie są członkami klanów posiadających zamek lub ich sojusznikami mogą przystąpić do Dawn`s poprzez wpłacenie 50,000 adena kapłanowi Dawn (Priests of Dawn). Można go znaleźć w każdym mieście za wyjątkiem startowego, podczas okresu zawodów. Lord każdego zamku posiada uprawnienia do przyjęcia dodatkowych 300 zawodników z poza jego klanu. Podczas okresu zawodów, Lordowie zamku mogą wykupić 300 zatwierdzających certyfikatów poprzez szambelana (Chamberlain) i udostępnić te certyfikaty zawodnikom z poza grupy.

Zawodnicy, którzy nie są członkami klanów posiadających zamki potrzebują zdobyć certyfikat od jednego z Lordów, aby wstąpić do Dawn, lub zapłacić 50,000 adena kapłanowi. Certyfikat nigdy nie straci ważności oraz będzie cenny w każdym momencie Seven Signs. Jakkolwiek po użyciu go certyfikat zniknie.

Revolutionary Army of Dusk:

Tylko zawodnicy którzy nie są członkami klanu posiadającego zamek oraz gildii mogą przystąpić do Dusk. W okresie zapisów, mogą przystąpić poprzez zgłoszenie się do kapłana Dusk (Priests of Dusk), który będzie w każdym mieście.
2) Zawodnicy, którzy ukończyli pierwszą profesje, ale jeszcze nie mają drugiej:

Mogą swobodnie przystąpić zarówno do Dawn jak i do Dusk.


3) Zawodnicy, którzy nie ukończyli pierwszej profesji:

Nie mogą przystąpić do zawodów w Seven Sings.


Okres Zawodów:


Gracz, od momentu przystąpienia do wybranej frakcji staje się uczestnikiem zawodów, które trwają od poniedziałku (6 PM) do następnego poniedziałku (6 PM) danego tygodnia. Strony mogą polować na potwory Seven Signs czyli: Lilim, Nephilim, Lilith oraz Gigant wewnątrz Katakumb i Nekropoli w celu zdobycia Kamiennych Pieczęci (Seal Stones). Zawodnicy Dusk i Dawn mają do wyboru dwa rodzaje zawodów w których mogą wziąć udział: zbieranie przedmiotów potrzebnych dla frakcji oraz uczestnictwo w Festiwalu Ciemności.



1) Zbieranie Kamiennych Pieczęci (Niebieskie, Czerwone, Zielone):


Obie frakcje mogą polować na potwory będące w Katakumbach lub Nekropoliach w celu zdobycia Seal Stones. Przedmioty zdobyte w ten sposób mogą zostać powierzane Kapłanowi danej Strony, a następnie bazując na ilość zdobytych przedmiotów, wynik każdego gracza biorącego udział w Seven Signs jest sumowany z pozostałymi z frakcji i wliczany do ostatecznego wyniku zdobytego przez daną Strone [Udział punktów wnoszonych do frakcji zależeć będzie od koloru zdobytych kamieni: Niebieski (1), Zielony (5), Czerwony (10)]. Seal Stones są przedmiotami, które można wymieniać pomiędzy zawodnikami, a w przypadku gdy nie zostaną one powierzone Kapłanowi podczas tych zawodów nie trzeba się obawiać, że znikną, gdyż pozostaną i można będzie je użyć podczas następnych zawodów.

2) Festiwal Ciemności /The Festival of Darkness:

Overview

Wybrana drużyna uczestniczy w tych zawodach dla zwycięstwa frakcji. Z zawodników, którzy biorą udział w Festiwalu Ciemności, drużyna która zdobędzie najlepszy wynik w danej klasie (grade) otrzyma pewną ilość punktów, która będzie wpisana do ogólnego wyniku danej frakcji. Festiwal Ciemności jest podzielony pod względem leweli i każdy gracz, który należy do Dusk lub Dawn może wziąć udział w nim.


Jak wziąć udział w zawodach

Drużyna, która chce przystąpić do tego, powinna zapłacić Seal Stones Przewodnikowi(Guide) Festiwalu Ciemności w Oracle. Kapłani w mieście, teleportują tam za darmo. Opłata za wejście zależy od lvl i jest płacona przez liderów drużyn. Drużyna musi składać się minimum z 5 członków (max.9) należących do tej samej frakcji oraz muszą odpowiadać klasie w której chcą wziąć udział. Zawodnik, który odpowiada lewelowi Festiwalu ,ale ma większy lvl umiejętności niż pozostali członkowie drużyny nie może przystąpić do zawodów. To się może stać gdy postać zostanie zdelewelowana, a jego umiejętności nauczone w momencie posiadania wyższego lvl pozostaną. Te zawody są zawsze możliwe podczas pierwszego tygodnia każdego Seven Signs i nie ma limitu w ilości ich uczestnictwa.

Festival of Darkness

Wewnątrz Oracle, gdzie odbywają się Festiwale Ciemności przedmioty nie wypadają nawet w przypadku śmierci gracza, z wyjątkiem „chaotycznych” graczy. Stracone doświadczenie jest zredukowane do ¼ normalnej kary za śmierć. Jeśli zawody zostaną z restartowane w Oracle, drużyna jest przenoszona do najbliższego miasta na okres restartu. W wewnątrz Oracle MP regeneruje się znacznie szybciej niż w normalnych okolicznościach. Zawodnicy mogą być prze teleportowani do Oracle i w momencie opuszczenia jej powracają do miejsca w którym za darmo przenosili się przez Kapłana. Gdy zawodnicy zginą zostaną przywróceni do życia w tym samym pomieszczeniu. Wskrzeszanie nie jest dozwolone w Oracle. Łucznicy znajdujący się w rogach pomieszczenia mogą sprecyzować swoje ataki na healerów.


Poziomy turnieju

Festiwal Ciemności jest podzielony na pięć poziomów, takich jak: mniej niż 32 lvl, mniej niż 43lvl, mniej niż 54 lvl, mniej niż 65 lvl oraz na nieograniczony lvl.

Proces

Teleportowanie na pole walki jest możliwe tylko 2 minuty przed rozpoczęciem się Festiwalu Ciemności. W momencie zakończenia si
ę rekrutacji przez Przewodnika Festiwalu, drużyna otrzymuje zadanie Festiwalu Ciemności oraz zostaje natychmiast prze teleportowana do Oracle. Po upływie 2 minut od tego czasu rozpoczyna się Festiwal. Festiwal Ciemności trwa 18 minut, w tym czasie każda drużyna poluje na potwory w celu otrzymania „Blood Of The Sacrificed”. Ilość zdobytych przedmiotów przekładać się będzie na ostateczny wynik w Festiwalu Ciemności. Wszystkie zdobyte Blood Of the Sacrificed są przyznawane liderowi grupy.

Drużyna, która chce się poddać w środku walki może to zrobić poprzez rozmowę z Szamanką znajdującą się na środku pomieszczenia, lub jeśli uważa Festiwal za zbyt łatwy, może poprosić ją o przywołanie mocniejszych potworów. Im mocniejsze są potwory, które drużyna zabija tym więcej może otrzymać Blood Of The Sacrificed. Należy też wziąć pod uwagę, że szanse na wypadniecie Blood Of The Sacrificed maleją jeśli towarzyszy nam zwierzak/chowaniec.


Rejestracja rezultatów

Po zakończeniu Festiwalu, lider drużyny musi przekazać osiągnięcia do Przewodnika Festiwalu w ciągu 40 minut. Jeśli drużyna zaniedba rejestracje w tym momencie to osiągnięcia zostaną uznane za nieważne. Jeśli wyniki są niższe od najwyższego wyniku jaki drużyna osiągnęła w poprzednich turach, wtedy nie zostają one zapisane. Gracze mogą potwierdzić swój udział oraz wynik drużyny, która ustanowiła najwyższy na danym poziomie poprzez Przewodnika Festiwalu.


Nagroda

Po zakończeniu już zawodów i wytypowaniu wygranej frakcji, uczestnicy drużyny, która zdobyła najwyższy wynik w danej klasie może otrzymać Ancient Adena jako rekompensacje od Przewodnika Festiwalu. Po tym, gdy cała kwota z wejść zostanie przemieniona na Ancient Adena, wysokość kompensaty, którą otrzymamy jest przekazana do zwycięskiej drużyny. Chociaż drużyna ustanowi najwyższy wynik w danej klasie, nie może otrzymać wygranej jeśli należy do przegranej Strony. Wygrana jest wydawana jedynie w okresie przed następnymi zawodami.

C) Koniec okresu zawodów, Wygrani i Przegrani:


1) Wyłonienie zwycięzców i przegranych.

Suma wszystkich zdobytych Seal Stones powierzonych Kapłanowi przez każdą ze Stron, oraz wyniki uzyskane przez zwycięzców na danym poziomie w Festiwalu Ciemności zostają zsumowane. Strona z wyższym wynikiem wygrywa. Dla zwycięzców, wynik uzyskany w tym okresie zawodów zostanie skasowany, a przegrana strona zsumuje wynik i pozostanie on do momentu uzyskania zwycięstwa w zawodach.

2) Wypłata w Ancient Aden.


W momencie rozpoczęcia się okresu działania efektów Pieczęci, Kapłan w mieście może wymienić powierzone mu jako datek Seal Stones na Ancient Adena i oddać je zwycięzcom wyłonionym podczas podsumowania w etapie Zwycięzcy i Przegrani. Jeśli zwycięska Strona nie powierzyła Kapłanowi żadnych Seal Stones w czasie okresu zawodów, możę przynieść je do niego i wymienić na Ancient Adena. Tym sposobem zwycięzcy mogą otrzymać rekompensatę w Ancient Adena: jednak przegrani nie mogą żądać rekompensaty do momentu wygrania któregoś z zawodów. Seal Stones z wszystkich przegranych turniejów mogą zostać zamienione w momencie wygrania następnych zawodów. Jeśli Ancient Adena nie zostały przemienione w czasie okresu działania efektów Pieczęci, jedyną okazją do przemienienia ich jest moment, gdy Strona znów wygra następne zawody.

3) Zakup przedmiotów.


Zwycięzcy mają prawo do zakupu przedmiotów, które nie występują w asortymencie ogólnych sklepów poprzez wymienienie Ancient Adena na przedmiot u Kapłana Dusk lub Dawn.

4) Zmiany w prawie własności Pieczęci:

Prawo własności Pieczęci jest zależne od wyniku Zwycięzcy i Przegrani oraz od procentowego wyboru Pieczęci w drugim etapie zawodów:

- Jeśli Pieczęć była już zamknięta lub zdobyta przez rywalów, a nowy zwycięzca zdecydował się na przejęcie Pieczęci, 35% lub więcej członków Strony musi wybrać tą Pieczęć. Jeśli wybiorą w mniejszym stopniu niż 35% wtedy nie mogą posiąść Pieczęci.

- Jeśli Pieczęć była w posiadaniu zwycięskiej Strony w poprzednich zawodach Seven Signs mogą ją zachować jeśli 10% lub więcej członków wybierze ją ponownie. Jeśli zdecydują się na zdobycie nowej Pieczęci, przynajmniej 35% członków danej Strony musi ją wybrać.
5) Zmiana Otoczenia:

Jeśli wygra Dawn, nastąpi zaćmienie słońca a niebo zmieni kolor na fioletowy, jeśli wygra Dusk na niebie pojawi się oko a niebo zmieni kolor na zielony.

6) Wejście do Katakumb i Nekropoli:

Przegrani nie mają prawa wstępu do Katakumb i Nekropoli. Tylko ta Strona ma prawo, która posiadła Pieczęć. Jeśli jakiś gracz zejdzie do katakumb lub nekropoli a nie posiadł Pieczęci potwory z lochów przeniosą go z powrotem do najbliższej wioski.


D) Efekty Pieczęci.

Jeśli Strona posiądzie Pieczęć, wystąpią następujące efekty:

1) Seal of Avarice

* NPC przy wejściu do Nekropoli prze teleportuje do środka tylko zwycięskich zawodników, mogą otrzymać różne kombinacje buffów jeśli zapłacą uprzednio Ancient Adena. Jeśli zjawi się tam zawodnik, który nie posiadł Pieczęci nie zostanie wpuszczony do środka.
* Można wejść do wszystkich 8 Nekropoli za darmo.
* W Nekropoliach są przywoływane potwory tylko dla zwycięzców.
* Można spotkać Anakim lub Lilith w Disciples Nekropoli. Anakim i Lilith posiadają przy sobie Blessed Soul Crystal, które dają specjalne umiejętności do broni A-grade.
* Trader of Mammon może pojawić się w podziemiach. Można kupić od niego różne rodzaje przedmiotów, które nie występują w normalnych sklepach, przy użyciu Ancient Adena. Kupiec nie zostaje długo w jednym miejscu, często zmienia miejsce w obrębie podziemia.

2) Seal of Gnosis

* NPC stojący przy wejściu do Katakumb przepuści tylko zwycięzców, przegrani nie mają prawa wstępu.
* Dostęp do wszystkich 6 Katakumb.
* Zwycięzcy mogą się teleportować na obszar polowań płacąc kapłanowi w mieście Ancient Adena mniejszą stawkę.
* Wrogi NPC przemieszcza się pomiędzy miastami poza początkującymi wioskami i losowo puszcza różnego rodzaju „szkodliwą” magie na zawodników, którzy przegrali.
* Przyjazny NPC przemieszcza się pomiędzy miastami poza początkującymi wioskami i losowo puszcza różnego rodzaju „wpomagającą” magie na zawodników, którzy wygrali.
* Blacksmith of Mammon pojawia się wewnątrz Katakumb. Blacksmith w zamian za Ancient Adena może nasycić broń specjalnymi umiejętnościami (SA) dla broni A-grade, podnieść broń na wyższy lvl, wymienić za darmo jedną broń na drugą lecz tylko w momencie, gdy są na tym samym poziomie. Blacksmith teleportuje się pomiędzy Katakumbami co jakiś okres.


3) Seal of Strife

- Zdobyta przez Dawn

* W czasie siege jest możliwe zatrudnienie elity i najemników Dawn zamiast tych istniejących przy siegach.
* Koszt upgradu ścian oraz bramy jest nieznacznie zredukowany.
* Wytrzymałość ścian i bramy jest nieznacznie podniesiona.
* Maksymalna granica podatku jaką może ustanowić Lord zamku podnosi się do 25%.

- Zdobyta przez Dusk

* W czasie siege nie możliwe jest wynajęcie istniejących najemników lecz można wynająć najemników nisko lewelowych.
* Koszt upgradu ścian i bramy poważnie wzrasta.
* Wytrzymałość ścian i bramy poważnie maleje.
* Maksymalna granica podatku jaką może ustanowić Lord zamku maleje do 5%.


E) Katakumby oraz Nekropolie i Oracle:

Szesnaście lochów zostało dodanych na potrzeby Seven Signs. Oracle są miejscami gdzie odbywają się Festiwale Ciemności natomiast w Katakumbach i Nekropoliach zawodnicy mogą polować na potwory w celu zdobycia jak najwiekszej ilości Seal Stones potrzebnych do nabycia Pieczęci. Potwory od których można zdobyć Seal Stone są z rodziny Lilim i Nephilim lecz przy zabijaniu ich w zamian za Seal Stone nic więcej nie można od nich zdobyć. Możliwość wejścia do lochów jest ściśle sprecyzowana i bazuje na udziale zawodników po obu stronach jak i zdobyciu Pieczęci.


1) Nekropolie

* Necropolis of Sacrifice: 20~30 lvlowe potwory. Lokalizacja w południowych terenach Wasteland.
* Pilgrims Necropolis: 30~40 lvlowe potwory. Lokalizacja na południe od Partisan`s Hideaway i na północ od Execution Ground.
* Worshipers Necropolis: 40~50 lvlowe potwory. Lokalizacja na Alligator Island.
* Patriots Necropolis: 50~60 lvlowe potwory. Lokalizacja na wschód od Altar Of Rites i na północ od Gludio.
* Ascetics Necropolis: 60~70 lvlowe potwory. Lokalizacja na zachód od Altar Of Rites.
* Martyrs Necropolis: 60~70 lvlowe potwory. Lokalizacja na północ od Giran Castle.
* Saints Necropolis: 70~80 lvlowe potwory. Lokalizacja na północny-zachód od Heine, w pobliżu Field of Wishpers.
* Disciples Necropolis: 70~80 lvlowe potwory. Lokalizacja przy Devastated Castle na północny-wschód od Aden Castle. Stąd zawodnicy mogą udać się do miejsca gdzie jest Anakim lub Lilith w zależności od zdobytej Pieczęci.

2) Katakumby

* Heretics Catacomb: 30~40 lvlowe potwory. Lokalizacja zaraz przy Execution Ground.
* Catacomb of the Branded: 40~50 lvlowe potwory. Lokalizacja na północ od Giran Harbor.
* Catacomb of the Apostate: 50~60 lvlowe potwory. Lokalizacja w pobliżu Plains Of The Lizardmen. Na południe od Town of Oren.
* Catacomb of the Witch: 60~70 lvlowe potwory. Lokalizacja zaraz koło Forest of Mirrors.
* Catacomb of Dark Omens: 70~80 lvlowe potwory. Lokalizacja na zachód od dark Elven Temple.
* Catacomb of the Forbidden Path: 70~80 lvlowe potwory. Lokalizacja na południe od Hunters Village.

3) Oracle

* Oracle of Dawn: Lokalizacja przy Orc Barracks.
* Oracle of Dusk: Lokalizacja zaraz nad Oracle of Dawn.
* Nie można utworzyć Prywatnego Sklepu wewnątrz Oracle. W środku Oracle jest „pokojowa” strefa.

4) Dostęp do lochów

W pierwszym tygodniu po wyborze Pieczęci( „Competition Period”) każdy zawodnik, który przystąpił do jednej ze Stron może wejść do lochów co równoznacznie wskazuje, iż pozostali gracze którzy nie biorą udziału w zawodach nie mają prawa wejść do lochów. Po skończeniu tego okresu w zawodach w następnym tygodniu, gdy efekty pieczęci są aktywowane („Seal Effective Period”) do lochów mogą wejść tylko ci co wygrali i zdobyli wyznaczoną Pieczęć. Przegrani a nawet wygrani, którzy nie zdobyli wymaganego procentu, aby posiąść właściwą Pieczęć nie mają wstępu do lochów na przypadający okres efektów. („Seal Effective Period”).
5) Potwory w lochach

Strony mogą zdobyć Rune i Mantra przez polowanie na potwory w lochach (Katakumby i Nekropolie). Nephilim dropią Rune potrzebne dla Dusk a Lilim dropią Mantra dla Dawn. W czasie pierwszego tygodnia,podstawowe potwory,Lilim i Nephilim pojawiają się, jednak jeśli zawodnicy zdobędą Pieczęć podczas drugiego tygodnia standardowe potwory i potwory, które dropią potrzebne dla zwycięskiej strony przedmioty będą się pojawiać. (Jeśli wygranymi będą Dusk to z potworów otrzyma się Rune, jeśli Dawn to Mantra).

F) Inne Przemioty:
1) Seal Stones

Rune i Mantra obydwa surowce są wymienialne można je zdobyć polując na Lilim, Nephilim, Gigant w Katakumbach i Nekropoliach. Wartość Rune jest zależna od koloru Niebieski<Zielony<Czerwony. Jeśli zostaną dane Kapłanowi w mieście, przyczynią się do zdobycia dodatkowych punktów dla danej Strony. Każda z nich Niebieska, Zielona i Czerwona runa wnosi kolejno po 3,5,10 punktów do wyniku.
2) Ancient Adena

Ancient Adena to przedmiot, który można otrzymać poprzez wymianę Seal Stones, można też przemienić na normalną Adena w proporcjach 1:1 u Black Market Trader of Mammon, wykorzystać do kupna różnych przedmiotów u Kapłana Dawn lub Dusk, Blacksmith of Mammon oraz Trader of Mammon mogą zaproponować kilka sposobów jej spożytkowania.
3) The Record of Seven Signs

Ten przedmiot pozwala ci na zapoznanie się z ogólną sytuacja, przebieg zawodów oraz sytuacje w kwestii Pieczęci. Każdy może kupić ten przedmiot u Kapłanów Dusk i Dawn za cene 500 adena.
4) Approval Certificates of the Lord

Dzięki temu przedmiotowi zawodnik, który nie jest członkiem grupy posiadającej zamek oraz ukończył quest na 2 profesje może przystąpić do Dawn.
5) The Black Market Trader of Mammon

NPC zamieniają Seal Stones oraz wymieniają Ancient Adena z Adena.

zycze milego czytania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadAmEla




Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:39, 25 Lis 2015 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Ogłoszenia towarzyskie, seks oferty, seks ogłoszenia
[link widoczny dla zalogowanych] Filmy porno, darmowe filmy porno, pornusy
[link widoczny dla zalogowanych] Forum erotyczne, garsoniera


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Strona Główna -> 7 Sings Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin